vineri, 10 martie 2017

Supă cremă de cartofi cu felii de ciuperci


                                     

O evariantă vegetariană  a supei de cartofi cu șuncă prăjită. Aceste felii de champignons ușor prăjite în unt dau o notă rafinată . 
Pentru patru porții am avut nevoie de : 
500 g de cartofi
O ceapă mică 
O bucată de 3-4 cm de praz
Un morcov 
O felie de țelină 
Doi căței de usturoi
20 g de unt 
100 g de smântână lichidă 
O linguriță de pastă de gulaș sau de ardei 
Un vârt de cuțit de semințe de chimon măcinate 
O linguriță de frunze de tarhon ( congelate sau nu ) 
4 ciuperci champignon tăiate felii 
Sare 
Piper 

Am curățat și spălat zarzavaturile și cartofii și le-am pus să fiarbă în 2 l de apă. Spre sfârșit, când cartofii și zarzavaturile s-au fiert , am adăugat pasta de gulaș, chimionul, sare , piper și un cățel de usturoi pisat. Am dat prin blender până am obținut o cremă omogenă, am adăugat smântâna și am omogenizat. 
Am taiat ciupercile felii, le-am prăjit ușor  în unt topit, le-am amestecat cu celălalt cățel de usturoi pisat și le-am servit la supa fierbinte..



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu