marți, 11 iulie 2017

Sărățele cu brânză rotunde

                                          
E mai ușor să vă spun despre ce este vorba, dragii mei, decât să găsesc un titlu.
Așteptam vizita unui prieten, nu prea am avut chef să mă întind la gătit, am luat niște chestii gata preparate din raftul cu snackuri, dar simțeam nevoia de o contribuție personală. 
Iată ce am făcut : 
Am întins 3 pătrate de aluat frantuzesc cumpărat congelat. 
Am amestecat 200 de grame de brânză telemea cu 100 g de măsline verzi tăiate mărunt, am pus un pic de piper, sare nu era necesar, pătrunjel tocat , o linguriță, oregano uscat , peperoni din conservă vreo doi, o lingură de ulei de măsline, și această pastă am întins-o pe pătratele de aluat . Am rulat, am tăiat inele de 1 cm lățime, le-am pus pe hârtia de copt și le-am copt in cuptorul preîncălzit la 200 de grade până s-am rumenit. 
Aperitiv rapid și perfect pentru bere ! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu